top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה איילון

מדריך לבחירת מתקני הרמה

שנם מתקני הרמה רבים בשוק ויש לבחור אותם לאחר אפיון צרכיו המדויקים של הלקוח ובהתאמה לאופן השימוש, סוג המטענים, משקל ומידות המשאות, עבודה במקום סגור או פתוח ופרמטרים נוספים. בין מתקני ההרמה הנפוצים ביותר בשוק ניתן למצוא במות הרמה נייחות ניידות על גלגלים עם כושר הרמה שונה ובמידות מגוונות, מתקנים להרמה של מטענים ומשאות המותקנים על גג המפעל, מלגזון חשמלי, מנופי קרן ניידים, מתקני הרמה המתחברים למלגזה, מאספות ידניות או חשמליות, ומתקני הרמה בוואקום המיועדים להרמה מדויקת, ללא מאמץ וללא גרימת נזקים למטענים כמו פלטות עץ, פלטות זכוכית, שקים, ארגזים, מתכות, יריעות מחומרי גלם שונים ועוד.

במות הרמה

במות הרמה נחשבות לפתרון מעולה עבור מפעלים וחברות הזקוקות להרמת והורדת מטענים ו/או אנשים. במות הרמה מספקות מענה איכותי ומתקדם במיוחד לחברות הזקוקות לפתרון יעיל להרמת משאות כבדים וגדולים במהלך הרמה קטן יחסית. במות הרמה מסייעות לעבודה במפעל ומונעות פגיעות וחבלות גופניות בקרב העובדים.

כננות הרמה

כננות הרמה נועדו לייעל ולקצר תהליכים בעבודה, והן מהוות פתרון מתקדם ואיכותי למפעלי תעשייה בכל התחומים. יש מגוון גדול של כננות הרמה ידניות > או חשמליות, עם כושר נשיאה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח. ניתן לרכוש ציוד נלווה לכננת ההרמה על מנת להתאים אותה במדויק לצרכי הרמת המטענים.

מלגזון ידני או חשמלי

בין מתקני ההרמה הנפוצים ניתן למצוא מלגזונים ידניים או חשמליים. מלגזון מתאים למגוון אפליקציות ושימושים, לרבות עבודה במשרדים, במפעלים, וליישומים תעשייתיים שונים. כושר ההרמה של מלגזון משתנה בהתאם לדגם הנבחר, ישנם דגמים קומפקטיים המיועדים להרמת מטענים עד 150 ק"ג ודגמים עמידים וחזקים יותר עם כושר הרמה של 1,000 ק"ג או יותר.

מתקני הרמה בוואקום

מתקני הרמה בוואקום מספקים מענה מתקדם למגוון יישומים כמו הרמת וסיבוב פלטות זכוכית, פלסטיק ועץ, ארגזים, חומרי בנייה, משקולות, שקים וכיוצא בזה. מתקני הרמה בוואקום מאפשרים להרים במהירות מטענים שונים, ביניהם מטענים רגישים ושבירים, באופן מדויק ויעיל. בחלק מהדגמים של מתקני ההרמה בוואקום יש ראש מסתובב 360 מעלות המאפשר להפעיל מינימום מאמץ כדי להעביר מטענים כבדים ממקום למקום. ראוי לציין כי ניתן להתאים מתקני הרמה בוואקום המתחברים למלגזה וכך ניתן לייעל את העבודה במפעל ולהבטיח כי המטענים לא יינזקו במהלך ההרמה והשינוע. ישנם דגמים של מתקני הרמה בווקאום המחוברים לתקרה ומובלים על ידי מסילות לשם הנוחות והייעול של תהליכי העבודה ושינוע המטענים ברחבי העסק או המפעל.


130 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page